3 last minute online marketing tipp karácsony előtt!

A hét végére elkezd lecsengeni a karácsonyi online vásárlási hullám. Szeretnéd meglovagolni ezt az utolsó néhány napot? Most mutatok néhány ötleted, hogyan tudod a legtöbbet kihozni ebből a hétből!

makgubo_blogpost_fb

Kommunikáld a rendelési határidőket!

Sokan az utolsó héten már nem mernek rendelni és ez nem véletlen. Emlékszel két évvel ezelőttire, mikor az egyik nagy könyves cég könyvei nem értek időben célba? A vásárlók biztosra szeretnének menni és valódi ajándékokat szeretnének a karácsonyfa alá. Ezért fontos, hogy minden felületeden nagyon világosan kommunikáld, hogy mi az a határidő, amíg felveszel rendelést.

Ehhez vedd fel a kapcsolatot a logisztikai, szállító cégeddel és kérdezd meg tőlük, hogy mi az utolsó kiszállítási nap és ehhez Neked mikor kell átadni a csomagjaidat nekik, hogy azok teljes biztonsággal célba érjenek! Ha ezzel megvagy akkor ennek fényében döntsd el, hogy mi az az időpont, ameddig vállalod a rendelések felvételét!

Nagyobb felületeiden oszt meg, mikor adod át a szállító cégnek és az mennyi időn belül ér a megrendelőhöz. Ezáltal biztonsággal tudnak rendelni a megadott határidőn belül! Ezeken a felületeken kommunikáld a határidőidet:

  • weboldalad nyitó lapja
  • blog
  • hírlevél
  • közösségi média (FB, IG, bármi más amit Te és a rajongótáborod használ)

Az utolsó rendelési napon újra hívd fel a figyelmüket erre az időpontra, nehogy valaki lemaradjon a rendelési lehetőségről!

Csinálj utolsó nap egy akciót!

Karácsonyi akciót ritkán szoktak csinálni pont a legnagyobb forgalmú időszakban ez nagyon meglepő lenne, azonban, ha ez szükséges a céljaid eléréseihez, merd meglépni. Én ezt online és offline is kipróbáltam és mindkettő nagyon sikeres volt.

  1. Online választhatod az ingyen szállítás akciót, írj meg jó előre erről egy hírlevelet, állítsd be a kuponkódot és a megfelelő időben küld ki a hírlevelet. Arra azonban figyelj, hogy nem mindenki van folyamatosan online, ezért legalább 24 órát hagyj, hogy meg tudják nyitni a hírleveledet és reagálni tudjanak rá!
  2. Offline pedig a vásárok utolsó óráiban érdemes valamivel előrukkolnod. Ha jól emlékszem az első évben, mikor vásározni jártam az utolsó egy órában egy óriási kedvezményt adtam a standomon és ehhez már jó előre otthon elkészítettem egy táblát, ami az akciót hirdette. Így az utolsó percben is lényegesen meg tudtam növelni a bevételeimet! Készülj fel rá előre!

Vedd nagyon komolyan az ügyfélszolgálati teendőidet!

Ha eddig naponta néztél rá az ügyfélszolgálatodra, akkor most tedd meg 4-5 alkalommal is egy napon belül ezt. A vásárlók sokszor valamiféle többletinformációt szeretnének kapni a termékről és ha ezt nem kapják meg időben, akkor bizony máshol fogják megvásárolni a Tiedhez hasonló vagy azonos funkcióval rendelkező terméket! Ne hagyd ki eszeket a lehetőségeket!

Az ügyfélszolgálatra a szállítás után is oda kell figyelned, hiszen van aki nem a tökéletes színt, formát vagy éppen méretet rendelte és még az ünnepek előtt ki szeretné cserélni a terméket. Légy készséges, ilyenkor már úgyis sokan feszültek és idegesek. Hidd el a vásárlóid hálásak lesznek ezért!

FONTOS! Az ügyfélszolgálat alatt nem csak az ügyfélszolgálati emailre gondolok, hanem minden olyen felületre, ahol üzenetküldési lehetőségre van mód:

  • honlap kapcsolati oldala
  • blogbejegyzések hozzászólásai
  • céges FB oldal
  • személyes FB oldal
  • Instagram
  • egyéb közösségi médiumok (Twitter, snapchat, pinterest, bármi, amit használsz, illetve, amin megjelensz!)
  • ügyfélszolgálati telefonszám

Holnap egy remek blogbejegyzéssel jövök vásározóknak, akik szeretnék pillanatok alatt megnyerni a férfi vásárlókat az utolsó vásári hétvégén! Kipróbált és bomba biztos útmutatót adok, lépésről-lépésre!

 

tano-moni

A Lépj Tovább! kurzuson rengeteget tanultam, talán nem is hiszed, de az összeszedettséged, a precízséged teljesen átjön és bár eddig is követtem a tevékenységedet, de így belelátva még inkább úgy gondolom, hogy nagyon jó döntés volt elköteleződni erre az évre. Végre olyan embertől tanulhatok, aki tisztán látja, hogy miken megyek keresztül, és melyik vállalkozási szakaszban mi a teendő, mert, hogy ő is átment ezeken.

Tanó Móni

Speak Your Mind

*