500 új hírlevél feliratkozó egy hét alatt!

Hírlevél feliratkozók gyűjtése örök kérdés, méghozzá nem is kicsi! Ugyanis, hiába minden közösségi média a leglojálisabb vásárlóid a hírleveledből fognak érkezni. Az eredmény azonban nem a befektetett munkával, hanem a hírlevél feliratkozók számával arányos. Egy kampányt kitalálni, megírni, fotót készíteni hozzá ugyan annyi időbe kerül, akár 300 akár 30.000 feliratkozónak küldöd ki!

A hírlevelem a  legjobban konvertáló eszközöm, azaz százalékos arányban a hírlevél kampányokból érkezik a legtöbb vásárlóm! A blog és a közösségi média mind csak ezután következik!

500-hirlevel-feliratkozo

Éppen ezért arra biztatlak téged is, hogy mielőtt elkezdenél profi hírleveleket írni, kezdj el feliratkozókat gyűjteni, gyorsan és sokat.

Regisztrálj egy hírlevél küldő rendszerre!

Az első és legfontosabb dolog, hogy regisztárlj valamely hírlevélküldő rendszerre. Íme néhány ötlet:

Első lépésként hozz létre egy listát, ahova a feliratkozóidat gyűjteni fogod, majd ehhez a listához készíts el egy feliratkozó formot is és építsd be az online felületeidbe, hogy minden ki jól lássa! A legtöbben idáig el is jutnak, majd itt megállnak, azonban az igazán fontos rész ezután következik…

Készíts hozzá egy ütős landing oldalt!

… ugyanis a feliratkozást ugyanúgy “el kell adnod” mint a termékedet. Te jó ég, még egy újabb feladat, gondolod most és ebben igazad is van, azonban ez a lépés fogja az értékesítéseidet sokkal könnyebbé tenni. Hidd el nekem, hogy a potenciális vásárlóid sokkal szívesebben odaadják Neked az email címüket, mint a pénzüket. Aztán Te ezen az email címen keresztül szép lassan csepegteted nekik felváltva a hasznos infót és a sales üzeneteidet egészen addig míg elkezdenek vásárolni. De, ne szaladjunk még ennyire előre! Először meg kell szerezni az email címüket!

Ma már nem elég, ha minden online felületed alján ott van a feliratkozó form. Oldalt sem leszel sokkal hatékonyabb, bár előbb megtalálják. Ahhoz, hogy valóban tömegek iratkozzanak fel a hírleveledre. Azt tanácsolom Neked, hogy még akkor is, ha minden oldaladon fel lehet hozzád iratkozni, készíts egy olyan speciális oldalt (landing oldal), amin csak feliratkozni leget a te oldaladra!  Ennek az oldalnak adj egy figyelemfelkeltő címet és helyezz el rajta néhány ütős, vágyat ébresztő fotót, melyek rögtön megragadják a vásárlód figyelmét és legalább a szöveget elolvassa.  a szövegben adj a leendő vásárlódnak egy ellenállhatatlan ajánlatot. Itt nem a sokak által használt 500 v. 1.000 Ft-os kuponra gondolok, hiszen az nem fogja átütni a legtöbb ember ingerküszöbét, magyarul, szinte észre sem veszi azt.  Olyan ajánlatra gondolok, amiért gondolkodás nélkül megadja Neked az email címét!

Minőségi feliratkozókra van szükséged!

Neked valós feliratkozókra van szükséged, olyan emberekre, akik tényleg potenciális vásárlói lehetnek a Te márkádnak. Te nem egy főnöknek dolgozol, aki minden héten megkérdi, hogy hány feliratkozónk van és az egyetlen célod, hogy Őt elkápráztasd. A Te célod, hogy olyan emberek legyenek a listádon, akik valóban vásárolni fognak!

Pontosan ezért az alábbiakat nem ajánlom:

  • Ne vegyél feliratkozókat. Bár ez gyors megoldás, azonban sem nem olcsó, sem nem hatékony!
  • Ne csak nyereményjátékkal operálj, mert bár sokan feliratkoznak, de ők nem vásárlók, hanem állandó játékosok attól függetlenül, hogy éppen kecsketejes házi szappant vagy éppen sarokcsiszolót lehet nyerni!

Minőségi feliratkozók a célcsoportodban vannak! Ezerszer mondtam már és tudom unalmasnak hangzok, azonban hidd el ez fontos. Nem kell neked, hogy boldog-boldogtalan rajta legyen a listádon, mert belőlük tuti nem lesz bevétel. Neked olyan előszűrt társaságra van szükséged, akit valóban érdekel a te terméket.

Adj rá okot, hogy feliratkozzanak!

Eddig tehát megteremtettük a technikai hátteret, van egy ellenállhatatlan landing oldalt és tudod, hogy pontosan kiket szeretnél feliratkozónak. Most ezt a három dolgot kell egybe gyúrni!

Mivel az emberek már szinte végtelen mennyiségű hírlevelet kapnak és hidd el nincsen ez másképp a Te célcsoportoddal sem, nem könnyen adják meg az elérhetőségüket. Ezért a hírlevél feliratkozó landing oldalon egy olyan visszautasíthatatlan ajánlatra, olyan dologra van szükség, amire minden potenciális vásárlódnak szüksége van! Ergo, az emailcíméért cserébe adnod kell valamit:

  • ha digitálisan küldhető terméked van, adj neki ingyen terméket
  • adhatsz neki a vásárlási döntést segítő információt (pl. hogyan tervezd meg a saját esküvői dekorációd – dekoráció, melyik gyógynövény hogyan ápolja a bőrödet, ingyenes receptekkel – kozmetikum)
  • termék használatához hasznos információ (pl. hogyan tervezd meg a napjaidat, hogy mindenre jusson időd – naptár tervezőknek)
  • fizikális termékminta (ez csak nagy értékű termékek fajlagosan nagyobb árrésébe beilleszthető)

Mindezt tedd színes-szagos szélesvásznú formában. Egy igazán ütős anyagot vagy ajánlatot adj neki, amit a szaknyelv csalinak nevez! Ez az anyag mindenképpen a márkád célcsoportjának szóljon és ennek az előnyeit értékesítsd a hírlevél feliratkozó landing oldalon!

Terjeszd a hírt!

Ezek után már csak egyetlen feladatot kell teljesítened a csalidat minnál több potenciálisvárálónak meg kell mutatnod. Ennek érdekében terjeszd azt blogbejegyzésben, közösségi médiában (facebook, instagram) és minden olyan helyen, ahol sok embert elérsz!

Ezt ne csak egyszer, a megjelenés után tedd meg, hanem folyamatosan egészen addig, amig már nem jönnek az új feliratkozóid, azaz kifullad a csalid!

Saját példa

Éveken keresztül nem tettem sokat a hírlevél listám feliratkozóinak növeléséért. Volt rendszeres nyereményjátékom és az oldalamon fel lehetett iratkozni a hírlevelemre. Lassú, de stabil ütemben érkeztek a feliratkozók, mikor kitaláltam hogy kell egy csali. Fél éven keresztül gondolkoztam, terveztem végül pedig elkészítettem a csalimat. Biztos voltam benne, hogy ez sokkal hatékonyabb lesz, mint az eddigi tevékenységem.

Megjelent a Nagy Gardrób Kalauz, ami megmutatja, hogyan hogyan alakíts ki egy minden igénynek megfelelő ruhatárat stylist nélkül! Minden felületemen hírt adtam róla és fizetett hirdetést is alkalmaztam. Íme ezeket az eszközöket használtam:

  • blogbejegyzés
  • instagram
  • facebook
  • fizetett facebook hirdetés

Az eredmény lenyűgöző volt. egyetlen hét alatt 500 új minőségi feliratkozót szereztem a vállalkozásomnak!

Vágj bele Te is!

 

 

tano-moni

A Lépj Tovább! kurzuson rengeteget tanultam, talán nem is hiszed, de az összeszedettséged, a precízséged teljesen átjön és bár eddig is követtem a tevékenységedet, de így belelátva még inkább úgy gondolom, hogy nagyon jó döntés volt elköteleződni erre az évre. Végre olyan embertől tanulhatok, aki tisztán látja, hogy miken megyek keresztül, és melyik vállalkozási szakaszban mi a teendő, mert, hogy ő is átment ezeken.

Tanó Móni

Speak Your Mind

*