5+1 indok, hogy jelen légy az Instagramon!

Az Instagram a jelenleg leggyorsabban növekvő közösségi médium, ahol csekély reklámzaj mellett éred el a lojális követőket. Úgy tudod Őket szórakoztatni, hogy közben megszeretik a márkádat és sokáig hűek lesznek hozzá! Íme a legfontosabb érvek, ami miatt nem szabad erről lemaradnod!

miert-insta

1. A vizualitás
Egy iparművész, kézműves vállalkozás meghatározó eleme a vizualitás! A termékednek egyik fő erénye, hogy igényes a megjelenése, szemet gyönyörködtet és jó érzéssel tölt el. Az Instagramon ezek a legfőbb értékek. Használd ki ezt a lehetőséget és indítsd útjára a márkádat a közösségi médiumok ezen platformján is!

2. A potenciális vásárlóid már ott vannak
Az Insragram rohamosan fejlődik. Havonta több, mint 400 millió (!) aktív felhasználója van. Ami egy elég szép szám és folyamatosan nő!

3. Még időben vagy!
Bár a rajongók száma folyamatosan nő, azonban a magyar márkák közül még viszonylag kevés fedezte fel és kezdte el használni az Instagramot, így óriási lehetőség van benne. Most ugyanis még úgy tudsz rajongókat szerezni, hogy viszonlag kevesen ácsingóznak a kegyeikért. Ne hagyd, hogy a konkurencia beelőzzön. Regisztrálj még ma!

4. Elkötelezett rajongói bázist tudsz épteni
Az Instagramon sokkal kisebb a reklámzaj és pontosan ezért szeretik a felhasználók. A marketing üzenetek alacsony száma miatt, sokkal őszintébben tudnak rajongani a márkád iránt. Ezt kár lenne kihagyni!

5. Minden fotód megjelenik a követőidnek
Emlékszel, mikor a Facebook már nem jelenítette meg az összes rajongódnak a képeidet. Aztán még húzott a nadrágszíjon, majd újra és újra. Mára oda jutottunk, hogy ha nem hirdetsz, szinte alig jelenik meg valakinek a bejegyzésed, az üzeneted! Ezzel szemben az Instagramon, minden egyes fotód, bekerül a követőid hírfolyamába időrendi sorrendbe és nem kell érte fizetned! Csak posztolj!

5+1 Bárhol, bármikor tudsz posztolni
Ez egy hihetetlenül kényelmes marketing eszköz, hiszen telefonra lett tervezve, ezért mindig a zsebedben van. Bárhonnan és bármikor egyszerűen tudsz posztolni. Az ehhez szükséges összes dolgot a telefonodon tudod megoldani. Sőt, mint vállalkozó a kommentekre, a kérdésekre is érdemes apróbb holt időkben válaszolni! Ugye Téged is érdekel egy olyan közösségi médium, ami az idődet rabolja, hanem hatékonyan működik?!

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

3 válasz

  1. Szia Zsuzsi!

    Szerinted, ha építészeti üveget szeretnék reklámozni, arra alkalmas felület az Instagram, vagy érdemes inkább személyesen felkeresni a lakberendezőket, belsőépítészeket?
    Köszi a válaszodat és gratulálok a munkádhoz! 🙂

    Melinda

  2. Kedves Melinda!
    Az üveg látványos és ezt érdemes megmutatni. Én a két dolgot párhuzamosan csinálnám. Elkezdenék egy csodás Instát és közben folyamatosan keresném meg a lakberendezőket, belsőépítészeket! Az Instagram remek referenciád lesz és később, mire kifogy a listád, akiket meg tudsz keresni, akkor Ők maguk fognak Téged megkeresni az Instán bemutatott stílusod alapján! Ezt nem érdemes kihagyni!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk