A 20 legfontosabb dolog, a jó termékleíráshoz

Webshopok esetében, a fotó mellett óriási szerepe van a termékleírásoknak az online vásárlások során. Mivel a vásárló nem tudja mind az 5 érzékszervét teljes mértékben kihasználni a fennmaradó hiányérzetét jó minőségű termékleírásokkal tudjuk kompenzálni!

tokeletess-termekleiras

Gondolj bele, Te nőként, hogyan vásárolsz! Először is kedvet kapsz valamihez, elmész megnézet, megtapintod. Érdeklek milyen a tapintása, mekkora is az életben! Megnézed, hogyan néz ki kinyitva és összecsukva. Milyen az illata! Van-e hangja?

Ezt az élményt kell biztosítani egy webshopban kizárólag képek és szöveg segítségével!

Ebben a blogbejegyzésben összeírtam a 20 legfontosabb kérdést, amire a vásárló a vásárlás előtt  választ szeretne kapni. Ha nem kapja meg, akkor könnyen megesik, hogy bizonytalanná válik, hogy a termék valóban neki való-e és a vásárlás nem történik meg. Márpedig Neked mint eladónak az az érdeked, hogy minél több terméket értékesíts. Nézzük mik is ezek a kérdések!

  1. Mi ez?
  2. Milyen színű?
  3. Mekkora?
  4. Miből készült?
  5. Hogyan tisztítsam, ápoljam?
  6. Kinek készült?
  7. Mire használható?
  8. Milyen a tapintása?
  9. Hogyan működik?
  10. Miben jobb, mint más, hasonló termék?
  11. Minden ami a képen van benne van az árban?
  12. Jó lesz-e rám?
  13. Mi történik, ha nem jó a méret?
  14. Milyen garancia van rá?
  15. Raktáron van vagy rendelésre készül / szállítják?
  16. Pontosan a képen levő terméket kapom?
  17. Mit jelentenek azok az fura kifejezések?
  18. Van-e valamilyen szaga?
  19. Miért nem lehet enélkül a termék nélkül élni?

Ezek teljesen általános kérdések, amelyek számodra mint eladó számára szinte banálisnak tűnnek, hiszen jól ismered a terméket. Ezzel szemben a vásárló nem ismeri a terméket, neki el kell mesélni, hogy pontosan milyen ez a termék. Hiszen csak lelkesebb és ráérő vásárlók fognak levelet írni, hogy tisztázzák a bennük maradt űrt, azonban a többség csak egyszerűen csak kilép az oldaladról!

 

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk