Értékesítési csatornák tematikus hét

Tavaly az év végén óriási sikert aratott a webshopokról szóló tematikus hetünk. Ezen felbuzdulva elhatároztuk, hogy a mákgubón rendszeresen tartunk ehhez hasonló, tematikus heteket.

Az eheti témánk, az értékesítési csatornák. Tapasztalatom szerint a legtöbb vállalkozó, aki értékesítéssel is foglalkozik megismer egy értékesítési csatornát, majd benne ragad. Egy idő után kizárólag ebben az egy csatornában tud létezni és minden más megszűnik. Így van ez még akkor is, ha kiderül, hogy az adott értékesítési forma nem a legmegfelelőbb számára.

Ezért ezen a héten bemutatunk négy-féle módot , ahogy a termékeidet értékesítheted. A fentieket vizsgálni fogjuk a termék és az értékesítő személyiségének szempontjából is! Mindegyik esetben megmutatjuk az adott módszer előnyeit és a hátrányait, hogy a végén magad is ki tudd választani a legmegfelelőbbeket!

fotó: pucc plüssök, forrás: origo.hu

borodykriszti

Annak ellenére, hogy én éreztem, hogy valami nem stimmel, de nem tudtam, hol akadtam el, meg sem tudtam magamban megfogalmazni. Zsuzsi a Lépj Tovább! Kurzusban erre rögtön ráérzett és mondta a megoldásait! Pont erre volt szükségem!

Borody KrisztinaSilk&More

Speak Your Mind

*