Hogyan csinálj törzsvevőt a vásárlódból?

Mióta a marketing más félistenné nőtte ki magát, a legtöbbször az értékesítési folyamatot, az üzleti kapcsolatot a vállalkozók az üzlet megkötésével vagy a vásárlás pillanatával lezártnak tekintik és már rohannak is új vásárlókat keresni az újabb marketing eszközök segítségével. A szegény vásárló pedig magára marad az újonnan megszerzett termékével /szolgáltatásával.

Pedig mennyivel egyszerűbb lenne annak a vásárlónak értékesíteni újra meg újra. Hiszen Ő egyszer már tett egy bizalmi lépét Feléd és vásárolt Tőled valamit.

No de mit kapott cserébe? – kérdem én.

Azt, amit vásárolt. – feled Te.

torzsvasarlo

Most megmutatom Neked, hogy mik azok az ingyenes vagy alacsony költségű eszközeid, amivel boldoggá és emlékezetessé teheted a vásárlód számára a céged. Ha pedig benne maradsz az emlékezetében, akkor sokkal egyszerűbb lesz újra neki értékesíteni, mind egy teljesen új vevőjelöltnek.

Mik is ezek az eszközök?

A vásárlás előtt:

  • adj neki minél több információt, hogy dönteni tudjon
  • válaszolj minden kérdésére, de ne beszéld rá

A vásárláskor:

  • ajánlj neki kapcsolódó terméket
  • csomagold be szépen (érezze, hogy Ő különleges ember)
  • mondj el a termékhez tartozó használati utasításokat (így sokáig fogja használni és öröme lesz benne)
  • köszönd meg a vásárlást (szóban vagy írásban)
  • használd ki a számla felületét (hírlevélre való feliratkozásra bizdítás vagy egy következő vásárláshoz használható kedvezménykupon csodákra képes)

A vásárlás után:

  • kérdezd meg, hogy van megelégedve
  • ha panasza, problémája van, légy készséges

Találd ki milyen terméket tudsz ajándékba adni és hogyan tudod ízlésesen és biztonságosan becsomagolni a termékeidet!

Az információt adó extra szolgáltatásokat (használati utasítás, köszönőlevél, kupon vagy értékelést kérő levél) online könnyen meg tudod valósítani, hiszen egy webshopnál elég egyszer megírni a szövegeket. Az információt helyezd el a megfelelő helyen, a hírleveleket pedig automatizáld és küld ki a megfelelő időben!

Hidd el, sokkal könnyebb és olcsóbb egy elégedett vásárlónak újra értékesíteni, mint új vásárlókat megnyerni az első vásárlásra!

bakosflora
Az volt a bajom más hasonló témájú tanfolyamokkal, hogy ugyan jók, de inkább a kezdő szintről indulókat célozzák.
Zsuzsitól azt kaptam, amit ígér: tananyag olyanoknak, akik már túl vannak az első pár lépésen. Ráadásul Zsuzsi mellett ott áll elég meggyőző érvként a panyizsuzsi, hogy tőle érdemes lehet tanulni.
Már rögtön a Lépj Tovább! Kurzus legelső leckéjében találtam homlokra csapós mondatokat, ha csak annyiból állna az egész tanfolyam, nekem az is megérte volna. És hol vagyok még a végétől!
Bakos FlóraGubolyka

Speak Your Mind

*