Lemaradtam, de itt vagyok

A múlt hét nem igazán a bloggolás jegyében telt el, bár sok tartalmas dologgal foglalkoztam. Többek közt egy online marketing képzésre járok, ami kifejezetten kisvállalkozóknak szól. Rengeteget tanulok belőle, azt hiszem a tanulásnak soha nincsen vége. Már a következő tanfolyam gondolatával kacérkodom!

Szóval itt vagyok és írok újra.

Most már beleugrok a dolgok mélyére. Tudom sokan a konkrét marketing ötleteket szeretnétek hallani, de még nem az jön. Hiszen nincs nagyobb bukás, mint egy rossz terméket, vagy félkész céget marketingezni. Ezért a következő hetekben az arculat és temék kérdését fogjuk körbejárni. Egyet hagy kérjek tőled. Amikről írok, CSINÁLD MEG! HA az cégnévről beszélek, akkor találd ki a cégnevedet, ha a logó van soron, akkor csináld vagy csináltasd azt, ha pedig arról szól egy poszt, hogy hogyan csomagold be a termékedet, akkor kérlek, azt találd ki. Ne halogass, mert lemaradsz. Dolgozz, a sikerért meg kell dolgozni.

Végül pedig néhány fontos dolog.

Nemrég egyikőtök boltjában jártam és szép, a termékeihez illő bannert láttam, nagyon megörültem neki. Pici dolog, de egy sikeres kis vállalkozás ilyen kicsi dolgokból kell, hogy összeálljon! Így tovább!

Kérlek regisztrálj a www.facebook.com oldalon. A következő posztomban arról fogok mesélni, hogy miért jó ez a Te üzletednek!

Pénteken pedig egy nagy bejelentés jön, amiben elmesélem, hogy hogyan tudom én ingyen reklámozni a Te termékedet. Ha érdekel, légy részen, hiszen ebben az akciómban maximum 45 ember vehet részt!

tano-moni

A Lépj Tovább! kurzuson rengeteget tanultam, talán nem is hiszed, de az összeszedettséged, a precízséged teljesen átjön és bár eddig is követtem a tevékenységedet, de így belelátva még inkább úgy gondolom, hogy nagyon jó döntés volt elköteleződni erre az évre. Végre olyan embertől tanulhatok, aki tisztán látja, hogy miken megyek keresztül, és melyik vállalkozási szakaszban mi a teendő, mert, hogy ő is átment ezeken.

Tanó Móni

Comments

  1. oké, én is itt vagyok:)

    én az árképzésről szerettem volna néhány gondolatot írni, még az előző posztodhoz, de folyton elmaradt, így meg legalább leszek első itt, hátha jönnek a többiek is kommentelni:)

    egyetértek azzal a véleménnyel/véleményeddel, hogy nem az emberek zsebéhez kell szabni az árat, hanem saját magadhoz, és a termékhez. először is, kik az “emberek”? ez nagyon általános, nem konkrét..akkor hogy szabod az árat..?

    a másik, hogy biztos vannak olyan alkotók, akik nem szégyellik, ha borzasztó magas árat szabnak, én nem tartozom közéjük. de úgy gondolom, azért be lehet lőni egy olyan árat, ami passzol a termékhez is, a vevő is megveszi, örül, és te sem jársz rosszul. ez az utóbbi szerintem nagyon fontos: olyan árat szabni, ami után nem marad kellemetlen, rossz érzésed, hogy ilyen vagy olyan olcsón adtad a munkádat, csak azért, hogy megvegyék. (persze, ezt könnyebb követni, ha nem kizárólag ettől függ, hogy jóllakik-e a család vagy sem.) olyan ember úgyis mindig lesz, aki sokallja, én azt mondom, aki sokallja az egyébként nem drága termékem árát, az nem látja a termékemben a lényeget, tehát akkor nem is neki készült. ez persze csak az én véleményem, ti hogy gondoljátok?

    hogy a mostani bejegyzéshez is hozzászóljak érdemben: várjuk a feladatokat! :)

  2. Nekem nagyon fontos hogy lépésenként haladunk majd. Igyekszem tartani az iramot, mert sajnos én olyan halogatós és következetlen fajta vagyok (dehát Te ezt tudod :( )

Speak Your Mind

*