A múlt hét nem igazán a bloggolás jegyében telt el, bár sok tartalmas dologgal foglalkoztam. Többek közt egy online marketing képzésre járok, ami kifejezetten kisvállalkozóknak szól. Rengeteget tanulok belőle, azt hiszem a tanulásnak soha nincsen vége. Már a következő tanfolyam gondolatával kacérkodom!
Szóval itt vagyok és írok újra.
Most már beleugrok a dolgok mélyére. Tudom sokan a konkrét marketing ötleteket szeretnétek hallani, de még nem az jön. Hiszen nincs nagyobb bukás, mint egy rossz terméket, vagy félkész céget marketingezni. Ezért a következő hetekben az arculat és temék kérdését fogjuk körbejárni. Egyet hagy kérjek tőled. Amikről írok, CSINÁLD MEG! HA az cégnévről beszélek, akkor találd ki a cégnevedet, ha a logó van soron, akkor csináld vagy csináltasd azt, ha pedig arról szól egy poszt, hogy hogyan csomagold be a termékedet, akkor kérlek, azt találd ki. Ne halogass, mert lemaradsz. Dolgozz, a sikerért meg kell dolgozni.
Végül pedig néhány fontos dolog.
Nemrég egyikőtök boltjában jártam és szép, a termékeihez illő bannert láttam, nagyon megörültem neki. Pici dolog, de egy sikeres kis vállalkozás ilyen kicsi dolgokból kell, hogy összeálljon! Így tovább!
Kérlek regisztrálj a www.facebook.com oldalon. A következő posztomban arról fogok mesélni, hogy miért jó ez a Te üzletednek!
Pénteken pedig egy nagy bejelentés jön, amiben elmesélem, hogy hogyan tudom én ingyen reklámozni a Te termékedet. Ha érdekel, légy részen, hiszen ebben az akciómban maximum 45 ember vehet részt!
2 válasz
oké, én is itt vagyok:)
én az árképzésről szerettem volna néhány gondolatot írni, még az előző posztodhoz, de folyton elmaradt, így meg legalább leszek első itt, hátha jönnek a többiek is kommentelni:)
egyetértek azzal a véleménnyel/véleményeddel, hogy nem az emberek zsebéhez kell szabni az árat, hanem saját magadhoz, és a termékhez. először is, kik az „emberek”? ez nagyon általános, nem konkrét..akkor hogy szabod az árat..?
a másik, hogy biztos vannak olyan alkotók, akik nem szégyellik, ha borzasztó magas árat szabnak, én nem tartozom közéjük. de úgy gondolom, azért be lehet lőni egy olyan árat, ami passzol a termékhez is, a vevő is megveszi, örül, és te sem jársz rosszul. ez az utóbbi szerintem nagyon fontos: olyan árat szabni, ami után nem marad kellemetlen, rossz érzésed, hogy ilyen vagy olyan olcsón adtad a munkádat, csak azért, hogy megvegyék. (persze, ezt könnyebb követni, ha nem kizárólag ettől függ, hogy jóllakik-e a család vagy sem.) olyan ember úgyis mindig lesz, aki sokallja, én azt mondom, aki sokallja az egyébként nem drága termékem árát, az nem látja a termékemben a lényeget, tehát akkor nem is neki készült. ez persze csak az én véleményem, ti hogy gondoljátok?
hogy a mostani bejegyzéshez is hozzászóljak érdemben: várjuk a feladatokat! 🙂
Nekem nagyon fontos hogy lépésenként haladunk majd. Igyekszem tartani az iramot, mert sajnos én olyan halogatós és következetlen fajta vagyok (dehát Te ezt tudod 🙁 )