Magávalragadó Instagram profil kialakítása

„Egy kép többet mond ezer szónál.”

Az Instagramon a saját fotóiddal építheted a márkádat, így könnyedén megmutathatod az alkotásaidat, és a lenyűgöző, vágyat keltő képeiddel követőket szerezhetsz magadnak. A rajongóidból pedig könnyedén vásárlókat faraghatsz, ha ügyesen kommunikálsz feléjük, így szerezve új vevőket, és még több bevételt az induló vállalkozásodnak.

Ahhoz, hogy kövessenek ezen a csatornán is nem elég, ha profi fotóid vannak, hanem egy jól megszerkesztett profilra is szükséged lesz! Ebben az emailben most ehhez adok Neked néhány nagyon hasznos szempontot, melyeket mindenképpen tarts szemelőt, amikor a céged, márkád profilját alakítod ki!

Az első és legfontosabb dolog, hogy nyilvános profilt használj! Ezt a kis fogaskerékre kattintva tudod beállítani. Sőt, a legjobb, ha ugyanitt a personal account helyett Business Accountra, azaz üzleti profilra váltasz, mert akkor a profilodban megjelenik egy kontakt gomb, amivel a követőid a beállításaidnak megfelelően azonnal fel tudják venni veled a kapcsolatot és az Instagram Insights analitikai funkció is aktiválódik, így pontosan tudod követni, hogy mikor mennyien nézik a posztjaidat és melyek a legkedveltebb fotóid! Ebből sokat fogsz tanulni és ennek megfelelően tudod módosítani a posztolási stratégiádat, hogy minél több embert tudj elérni!

Kapcsolatként a vállalkozásod fizikai elhelyezkedését, telefont és emailt is meg tudsz adni!

Insta felhasználónév
Érdemes jól megválasztani a felhasználónevedet. Könnyen megjegyezhető és kereshető nevet válassz, elsősorban a márkanevedet! Ha ez már foglalt, akkor mindenképpen úgy alakítsd ki az Insta nevedet, hogy az eleje megegyezzen a márkaneveddel! Emellett még megadhatod a saját nevedet is, amit erősen ajánlok személyes márka esetén!

Profilkép
A profilkép esetében alapvetően két lehetőségből tudsz választani. Ide jöhet a logód vagy a fotód.
Személyes márkák előszeretettel használják a személy fotóját, akihez a márka köthető. A logo is egy tökéletes megoldás, hiszen ha a profilodra keresnek és máshonnan már ismerik a márkádat, akkor ez könnyen felismerhető a felhasználók számára, különösen, ha több hasonló nevű profil létezik az Instagramon!

Bár a profilkép kerek, Neked nem kel kör alakúra vágni a fotódat az IG ezt tökéletesen megoldja helyetted, kizárólag arra figyelj, hogy a fontos részletek ne a sarokban helyezkedjenek el, azaz a kép kör alakúra vágva is értelmezhető legyen!


Bemutatkozó szöveg, azaz a bio

150 karakter. Ebben kell magadról, a márkádról minden fontosat elmesélned, úgy, hogy érdekes és figyelemfelkeltő legyél. Minden fontos információt írj le benne, ami a márkádról szól. Ezek lehetnek szavak vagy éppen egy teljes mondat, sőt akár emojikat is használhatsz! Legyél személyes, de ugyanakkor informatív!


Egy releváns link 

Az Instagram a többi közösségi médiummal ellentétben nem engedélyezi, hogy az egyes posztokról tudjanak átlinkelni a látogatók a weboldaladra. Itt kizárólag egyetlen lehetőséged van arra, hogy látogatókat irányíts a saját blogodra, weboldaladra vagy webáruházadra, ez pedig a profilban elhelyezett link! Ez a link nem feltétlen a főoldalra kell, hogy vigyen, folyamatosan változtathatod is. Ha éppen van egy futó kampányod, vagy egy remek blogbejegyzésed, annak az URL-jét is meg tudod adni itt, csak ne felejtsd el a kampány végeztével átállítani azt, hiszen nem szerencsés egy 404-es hibaoldalra vinni a látogatót! Ha a link túl hosszú, akkor rövidítsd le az ingyenes bit.ly alkalmazás segítségével!

Kíváncsi vagy, hogy milyen az én üzleti profilom és mit értem el eddig az Instagramon? Kattints ide és kövess!

Érdekel, hogy hogyan lehet az Instagrammal márkát építeni??

Szeretnél minél előbb komoly követőtábornak posztolni a képeidet?
Szeretnéd, hogy az Instagram követőid mielőbb vásároljanak is Nálad?
Ha igen, akkor a Márkaépítés INSTAGRAMMAL kurzus pontosan Neked szól!
Ugye, Te sem szeretnél lemaradni erről a szuper kurzusról?!
Akkor siess, mert csak 50 helyünk van és rohamosan fogynak!
jelentkezek-a-kurzusra2.jpg
borodykriszti

Annak ellenére, hogy én éreztem, hogy valami nem stimmel, de nem tudtam, hol akadtam el, meg sem tudtam magamban megfogalmazni. Zsuzsi a Lépj Tovább! Kurzusban erre rögtön ráérzett és mondta a megoldásait! Pont erre volt szükségem!

Borody KrisztinaSilk&More