Merre tart a közösségi média?

2009. szeptemberében feltettem egy posztot, videóval a közösségi médiáról. A videó arról szólt, hogy míg a rádió 38 év alatt jutott el 50 millió felhasználóhoz, a facebook ugyanezt 9 hónap alatt érte el! Akkor ez megdöbbentő volt azonban azóta tovább fejlődött, gyorsult a világ. Kerestem Nektek egy új, frissebb videót arról, hogy hol tart most és merre halad a közösségi média.

Íme:

A teljesség igénye nélkül engedjétek meg, hogy kiemeljek néhány gondolatot a videóból, különösen az angolul nem beszélő olvasóim számára:

  • a Facebook a lengagyobb népességű ország lenne
  • több embernek van digitális készüléke, mint fogkeféje
  • 2018-ra a mobil eszközöket 80%-ban videónézésre fogják használni
  • 2 másodpercenként csatlakozik valaki a LinkedIn-hez
  • nagyszülök a leggyorsabban növekvő korosztály a Twitteren
  • a vásárlók 90% figyelembe veszi az ajánlásokat a döntéshozatal során
  • az ember átlagosan 7mp tud dolgokra koncentrálni (ugyanez az érték egy aranyhalnál 8mp!)
  • hordható technológai

Szerinted ez mit jelent a Te vállalkozásod számára?

Te merre indulsz, mi az amin fejleszteni szeretnél, hogy ne maradj le!?

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk