Miért kell bizalom a weblapra?

Az emberek bizalmatlanok, hallottak átverésekről, megbízhatatlan cégekről, akik online működnek és ezért érthetően, de óvatosak. Különösen óvatosak azok, akik még soha nem vásároltak online! Ezért vásárolni csak akkor fognak, ha bíznak a cégben.

Múltkoriban egy terméket kerestem a neten. Keresőkön keresztül találtam egy magyar céget, aki forgalmazta a nem éppen olcsó árut. Nagyon megörültem, mert a képek alapján a termék megfelelő volt. Az ára miatt azonban biztosra akartam menni és elkezdem az oldalon kutakodni. Általános szerződési feltételek egyáltalán nem volt, ezért gondoltam, hogy keresek egy elérhetőséget. Hamarosan megtaláltam. Név, e-mail cím, egy magyar és egy német mobil. Sem vezetékes telefon, sem telephely, sem egy cégnév nem volt feltüntetve. Nem vásároltam!

Hogyan építheted fel a bizalmadat?

Fontos, hogy a potenciális vásárlók elhiggyék, Te nem az átverős fajta vagy. Ezt nagyon egyszerűen meg tudod oldani. Itt összefoglaltam 5 pontban, hogy mit kell tenned, hogy bízzanak benned:

  1. legyen bemutatkozó oldalad, rajta a fotód, a valódi neved és egy kis szöveg magadról
  2. tedd közzé a céged adatait (név, székhely, adószám, cégjegyzék szám, telefonszám)
  3. legyen adatvédelmi szöveg az oldaladon (ez arról szól, hogyan kezeled mások személyes adatait)
  4. legyenek általános szerződési feltételek meghatározva (ÁszF), az ÁSzF térjen ki a vásárlástól való elállás és reklamáció módjaira
  5. tedd közzé az oldaladon a régebbi vásárlóktól kapott visszajelzésekel

+1 Soha, de soha ne verj át senkit!

borodykriszti

Annak ellenére, hogy én éreztem, hogy valami nem stimmel, de nem tudtam, hol akadtam el, meg sem tudtam magamban megfogalmazni. Zsuzsi a Lépj Tovább! Kurzusban erre rögtön ráérzett és mondta a megoldásait! Pont erre volt szükségem!

Borody KrisztinaSilk&More

Trackbacks

  1. […] Ami nagyon tetszett, hogy a webshopra kattintva találtam egy bemutatkozást is. Nagyon szimpatikus, hogy a blogger ebben a nevét is felvállalja! (lásd a múlt heti cikket a bizalomépítésről!) […]

Speak Your Mind

*