Mikor posztolj az Instagramon?

Amióta a tavalyi évben megváltozott az Instagram algoritmusa és nem időrendi sorrendbe jeleníti meg a bejegyzéseket a hírfolyamban, különösen fontossá vált, hogy minél forgalmasabb időben tegyünk közzé képeket ezen a platformon. Ugyanis ha a posztolás után röviddel számos interakciót ér el a posztod, akkor az Instagram hasznos és minőségi posztnak fogja értelmezni és több ember számára jeleníti meg akár egy későbbi időpontban!

mikor-posztolj-ig

Mikor posztolj az Instagramon?

Az Instagramon posztolás legjobb időpontjáról rengeteg kutatás jelent már meg és saját tapasztalataim is ezeket igazolják. Egy biztos, egyetlen általános, mindenkire érvényes szabály nem létezik. A legfontosabb, hogy ismerd a célcsoportodat, az ő életmódjukat (mikor dogoznak, mikor elfoglaltak és mikor pihennek) a posztjaidat pedig feltétlen erre a harmadik időszakra időzítsd.

Ennek értelmében ha nem vállalati célcsoportot, hanem magán embereket szeretnél elérni, akkor a munkaidőt akár ki is hagyhatod! Azoban ha kisgyerekes anyukák a célcsoportod, akkor minden másképpen fog alakulni!

Reggel 7-9 között: A legtöbb ember ébredés után illetve munkába utazás közben előveszi a telefonját és ellenőrzi a közösségi média hírfolyamait. Érdemes ezért korán reggel feltenni az első posztodat, hogy ezeket a nagyon intenzív órákat ki tudd használni!

Este 5-7 között: Ez a munka utáni, de még az esti program előtti néhány óra a legkedveltebb és legforgalmasabb időszak az Instagramon. Ilyenkor feltétlen tegyél közzé bejegyzést. Ha napi egyszer posztolsz, akkor én mindenképpen ezt ajánlom Neked! Az előbb említettem a kisgyermekes célcsoportot. Ők azonban szinte egészen biztos, hogy ebben az időszakban nem elérhetőek online, nekik inkább az ebéd néhány órát vagy éppen az este 8 utáni időpontot javaslok!

Hétvégén: Ez a dupla, vagy semmi időpont. Számomra ez az időszak mindig nagyon gyümölcsöző, így erősen ajánlom, hogy próbáld ki Te is!

FONTOS: Ha nem a helyi időzónában van a célcsoportod, akkor feltétlen igazítsd a posztolási rendszeredet az ő időzónájukra, hogy a legmegfelelőbb időpontban jelenjenek meg számukra a bejegyzéseid!

Miért fontos mindez?

Kisvállalkozásként egyáltalán nem mindegy, hogy a nagy gonddal megszerkesztett közösségi média bejegyzéseid hány embert érnek el, hiszen adott mennyiségű munkával 10 vagy éppen 10.000 embernek is ugyanannyi erőfeszítésedbe kerül kommunikálni. Azonban a márkaismertséged, valamint a bevételeid nem a befektetett munkával, hanem a követőid számával egyenes arányban fognak növekedni!

Hogyan tovább?!

Ha szeretnél Többet tudni az Instagramról, ha kíváncsi vagy, hogyan tudsz reggel 7-kor profi fotókat posztolni és világbajnok hashtagekkel ellátni, hogy napi több 10 új rajongóra, majd vásárlókra tegyél szert, akkor olvass tovább..

… hiszen a Márkaépítés INSTAGRAMMAL kurzus pontosan Neked szól!
Ugye, Te sem szeretnél lemaradni erről a szuper kurzusról?!
Akkor siess, mert csak 50 helyünk van és rohamosan fogynak!

jelentkezek-a-kurzusra2.jpg

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

2 válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk