Mióta saját vállalkozást vezetek kicsit más szemmel figyelek a reklámpiacra. Nem csak fogyasztom a reklámokat,hanem azon is elgondolkozok, hogy mi volt a reklám célja és vajon sikerült-e elérni a célt.
Két hete, mint forgószél süvített be a magyar reklámpiacra Kasszás Erzsi. Először a gyerekeimtől hallottam róla, de gyorsan magam is megnéztem. Első körben nem tudtam, mit gondoljak róla, de abban biztos voltam, hogy ez a reklám óriási tömegeket fog elérni. Két nappal később egy iskola mellett elsétálva hallottam, hogy a lányok az udvaron Kasszás Erzsit énekelnek. A 4 éves gyerekem még a SPAR-ban is felfedezni vélte és több társaságban is szóba került.
Pro és kontra megszólalt az ügyben az egész marketing szakma. Bár többsége elítélte a Kasszás Ezsi jelenségetn, az kell mondanom, hogy a MÜSZI és a Libero óta kevés karakteres magyar gyártású reklámra emlékszem, de valahogy úgy érzem Erzsi sokáig emlékezetes lesz. A kérdés az, hogy ez jó-e?
Aki nem látta volna, annak kötelező marketing szempontból megnézni.
Kasszás Erzsiről mindenkinek van véleménye. Nekem is, azonban ezt még nem adnám közre, kíváncsi vagyok, Ti hogy tekintetek erre a reklámra!
Íme néhány vitaindító kérdés és várom a kommentben a véleményeteket!
- Szerinted mi ennek a reklámnak a célja?
- Tudtad, hogy 10 részt vettek fel belőle?
- Jó reklámnak tartod?
- Mi jó ebben a reklámban és mi nem?
- Mit tanultál belőle?
- Van olyan ötlet benne, amit fel tudsz használni a saját vállalkozásodban?
Gyertek elemezzük ki együtt ezt a reklámot és nézzük meg, mit tanulhatunk belőle és hogyan fordíthatjuk azt a saját vállalkozásain javára!
Figyelem! Az alpári, trágár, másokat sértő kommenteket moderálom!