Mit tanultál Erzsitől?

Mióta saját vállalkozást vezetek kicsit más szemmel figyelek a reklámpiacra. Nem csak fogyasztom a reklámokat,hanem azon is elgondolkozok, hogy mi volt a reklám célja és vajon sikerült-e elérni a célt.

Két hete, mint forgószél süvített be a magyar reklámpiacra Kasszás Erzsi. Először a gyerekeimtől hallottam róla, de gyorsan magam is megnéztem. Első körben nem tudtam, mit gondoljak róla, de abban biztos voltam, hogy ez a reklám óriási tömegeket fog elérni. Két nappal később egy iskola mellett elsétálva hallottam, hogy a lányok az udvaron Kasszás Erzsit énekelnek. A 4 éves gyerekem még a SPAR-ban is felfedezni vélte és több társaságban is szóba került.

Pro és kontra megszólalt az ügyben az egész marketing szakma. Bár többsége elítélte a Kasszás Ezsi jelenségetn, az kell mondanom, hogy a MÜSZI és a Libero óta kevés karakteres magyar gyártású reklámra emlékszem, de valahogy úgy érzem Erzsi sokáig emlékezetes lesz. A kérdés az, hogy ez jó-e?

Aki nem látta volna, annak kötelező marketing szempontból megnézni.

Kasszás Erzsiről mindenkinek van véleménye. Nekem is, azonban ezt még nem adnám közre, kíváncsi vagyok, Ti hogy tekintetek erre a reklámra!

Íme néhány vitaindító kérdés és várom a kommentben a véleményeteket!

  • Szerinted mi ennek a reklámnak a célja?
  • Tudtad, hogy 10 részt vettek fel belőle?
  • Jó reklámnak tartod?
  • Mi jó ebben a reklámban és mi nem?
  • Mit tanultál belőle?
  • Van olyan ötlet benne, amit fel tudsz használni a saját vállalkozásodban?

Gyertek elemezzük ki együtt ezt a reklámot és nézzük meg, mit tanulhatunk belőle és hogyan fordíthatjuk azt a saját vállalkozásain javára!

Figyelem! Az alpári, trágár, másokat sértő kommenteket moderálom!

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk