Mit tanultál Erzsitől?

Mióta saját vállalkozást vezetek kicsit más szemmel figyelek a reklámpiacra. Nem csak fogyasztom a reklámokat,hanem azon is elgondolkozok, hogy mi volt a reklám célja és vajon sikerült-e elérni a célt.

Két hete, mint forgószél süvített be a magyar reklámpiacra Kasszás Erzsi. Először a gyerekeimtől hallottam róla, de gyorsan magam is megnéztem. Első körben nem tudtam, mit gondoljak róla, de abban biztos voltam, hogy ez a reklám óriási tömegeket fog elérni. Két nappal később egy iskola mellett elsétálva hallottam, hogy a lányok az udvaron Kasszás Erzsit énekelnek. A 4 éves gyerekem még a SPAR-ban is felfedezni vélte és több társaságban is szóba került.

Pro és kontra megszólalt az ügyben az egész marketing szakma. Bár többsége elítélte a Kasszás Ezsi jelenségetn, az kell mondanom, hogy a MÜSZI és a Libero óta kevés karakteres magyar gyártású reklámra emlékszem, de valahogy úgy érzem Erzsi sokáig emlékezetes lesz. A kérdés az, hogy ez jó-e?

Aki nem látta volna, annak kötelező marketing szempontból megnézni.

Kasszás Erzsiről mindenkinek van véleménye. Nekem is, azonban ezt még nem adnám közre, kíváncsi vagyok, Ti hogy tekintetek erre a reklámra!

Íme néhány vitaindító kérdés és várom a kommentben a véleményeteket!

  • Szerinted mi ennek a reklámnak a célja?
  • Tudtad, hogy 10 részt vettek fel belőle?
  • Jó reklámnak tartod?
  • Mi jó ebben a reklámban és mi nem?
  • Mit tanultál belőle?
  • Van olyan ötlet benne, amit fel tudsz használni a saját vállalkozásodban?

Gyertek elemezzük ki együtt ezt a reklámot és nézzük meg, mit tanulhatunk belőle és hogyan fordíthatjuk azt a saját vállalkozásain javára!

Figyelem! Az alpári, trágár, másokat sértő kommenteket moderálom!

tano-moni

A Lépj Tovább! kurzuson rengeteget tanultam, talán nem is hiszed, de az összeszedettséged, a precízséged teljesen átjön és bár eddig is követtem a tevékenységedet, de így belelátva még inkább úgy gondolom, hogy nagyon jó döntés volt elköteleződni erre az évre. Végre olyan embertől tanulhatok, aki tisztán látja, hogy miken megyek keresztül, és melyik vállalkozási szakaszban mi a teendő, mert, hogy ő is átment ezeken.

Tanó Móni

Speak Your Mind

*