Nincs olyan, hogy nem lehet vagy nem tudom

Engedjétek meg, hogy ismét a kérdőívhez és az ott kapott válaszokhoz kanyarodjak vissza, ott is amiért nem végeztél még eddig mákgubó kurzust kérdéshez. Nem egy olyan választ kaptam, hogy nincsen bankszámlám / bakkártyám, PayPalom!

Egy vállalkozásban, különösen, ha hosszú távon ebből szeretnél megélni egyszerűen nem létezik olyan, hogy nincsen! Nincs alapanyag, nincs pénz az új kollekcióra, nincs idő, nincs… Tudom, hogy így gyorsan el lehet hessegetni a sokszor nem könnyű feladatot, azonban ez a fajta hozzáállás nem visz előre. Egy vállalkozás ugyanis telis-tele van nehézségekkel és nekünk vállalkozóknak az a feladatunk, hogy ezeket a helyzeteket nap, mint nap megoldjuk és egy lépéssel közelebb kerüljünk a céljainkhoz. Ugyanis mindenre van megoldás!

nincs-olyan-hogy-nem

Számomra egy vállalkozótól a nem, nem tudom, nem lehetnem értem, nincs szavak egyszerűen elfogadhatatlanok!

Ezekben a helyzetekben egyetlen dologra lehet gondolni: Hogyan lehet? Mi a megoldás? Ha így nem, akkor hogy igen?

Azt gondolom, hogy ez a fajta gondolkodás nem csak az én személyiségemnek, hanem a vállalkozásomnak is a kulcsfontosságú gondolata. Ugyanis amikor én üveggel kezdtem dolgozni a 3. gyerekem 3 hónapos volt. Vele mentem el egy workshopra, mert tudtam, hogy ezt akarom! Aztán rádöbbentem, hogy hiába csinálok én szép ékszereket, de nem tudok elmenni a pici baba mellől vásárokra, viszonteladókhoz. Azonban én mindenképpen el szerettem volna, sőt el akartam adni az ékszereimet…. és ekkor kényszerből feltöltöttem őket az internetre (ez akkor még nem volt egyértelmű, hiszen 2007-et írtunk). A blogról azt hittem, hogy honlap, de nem hagytam annyiban, tudtam, ha már egyszer ott vannak, akkor ezt a hírt el kell juttatni emberekhez. Minden este írtam 10-15 barátomnak az iwiw-en (a facebook magyar elődje) és elküldtem a blogom linkjét. Amikor már minden ismerősöm tudott róla, akkor utánaolvastam, hogy hogyan és mitől jön több látogató egy blogra. Megtanultam, hogyan lesz valakiből vásárló. A blogból weboldal lett, aztán egy újabb, mert az már nem volt korszerű, később meg webshop és így tovább. Emlékszel, hogy kezdtem ezt a gondolatot? KÉNYSZERBŐL! Igen, sikerült a kényszerből, a kisgyerekes hátrányból előnyt kovácsolni és azzal elérni a célomat. Mert a CÉL mindig ott lebegett a szemem előtt. Mindig is fontos volt számomra, hogy elérjem! Ugyanis az nem opció, hogy én nem érem el a célomat! Azt gondolom, hogy vállalkozni itt és most csak ezzel a hozzáállással szabad és lehet!

Ma a panyizsuzsi márka egyik legnagyobb erőssége a kényszerből született online jelenléte!

Visszatérve az eredeti problémára, hogy nincsen bankszámlám / bakkártyám, PayPalom vagy nincsen pénzem tanulni, fejleszteni. El kell mondjam, hogy ezek nélkül nem lesz sikeres a vállalkozásod. Nem csak a mákgubóról maradsz le, hanem a bizonyos helyeken nem tudsz majd vásárolni, bizonyos szolgáltatásokat nem vagy csak sok és lassú levelezés után tudsz idénybe venni! Ha komolyan gondolod a vállalkozásodat, akkor légy szíves a következő napokban, intézd el, hogy a háromból legalább eggyel rendelkezzél. Nem a mákgubó miatt, hanem a Te vállalkozásod miatt!

Holnap egy videóban mutatok Neked 4 könnyen megvalósítható tippet arra, hogy a pénzhiányt hogyan tudod megoldani!

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

2 válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk