Nők online vásárlási szokásai

2009. december és 2010 januárjában egy nagyszabású kutatásba kezdtünk, melynek célja felmérni a magyar nők online vásárlási szokásait.a nem reprezentatív 541 nőt érintő, anonim kérdőíves kutatásban mind demográfiai jellemzőkre, mind vásárlási attitűdökre voltunk kíváncsiak. Mint ezt a kutatás kezdetekor is jeleztük, célunk egy tanulmány összeállítása volt, ami pillanatfelvétel a mai magyar nők online vásárlási szokásairól. A 15 oldalas tanulmány, szöveges tartalom mellett grafikonok segítségével szemlélteti a felmérés eredményeit. Most ezt a kutatást szeretnénk közreadni.

A tanulmány letöltéséhez kattins ide!

Eközben folyamatosan készülünk a 2010. március 20-i képzésünkre. Célunk, hogy a MÁK képzés első alkalma során a vállalkozó nők, olyan tudást kapjanak, melynek segítségével egy magas minőségű, jól optimalizált és bevételeket termelő honlapot tudnak létrehozni.

Részletes leíráshoz és jelentkezéshez kattints ide!

kép forrása: www.teamlotda.com
bakosflora
Az volt a bajom más hasonló témájú tanfolyamokkal, hogy ugyan jók, de inkább a kezdő szintről indulókat célozzák.
Zsuzsitól azt kaptam, amit ígér: tananyag olyanoknak, akik már túl vannak az első pár lépésen. Ráadásul Zsuzsi mellett ott áll elég meggyőző érvként a panyizsuzsi, hogy tőle érdemes lehet tanulni.
Már rögtön a Lépj Tovább! Kurzus legelső leckéjében találtam homlokra csapós mondatokat, ha csak annyiból állna az egész tanfolyam, nekem az is megérte volna. És hol vagyok még a végétől!
Bakos FlóraGubolyka

Speak Your Mind

*