Márkaépítás Módszertana Alkotóknak

ne csak öröm legyen az alkotás, hanem megélhetés is!

Hogyan érd el, hogy ne a silányabb terméket vegyék meg a versenytársadtól, mert az 100 forinttal olcsóbb?

Ha jól áraztad a termékeidet, akkor azoknak magas az áruk. Sokszor hallom tanácsadáson, hogy “ennyiért nem fog elmenni”, azonban hogy mit mennyire magas áron tudsz eladni, az a márkaépítésen múlik.

Ismertnek kell lennie a márkádnak. Nincs mese.

Rengeteg tehetséges alkotót láttam már tönkremenni azért, mert a termékek készítése mellett nem figyeltek eléggé a márkaépítésre.

Ma már vége annak a korszaknak, amikor egy évben két-három alkotói vásárt tartottak az országban és az emberek keresték az iparművészek és kézművesek termékeit. Ma már mindenhol jelen vannak az alkotók és a termékeik könnyen elérhetőek.

Mi történik az iparművész, kézműves vállalkozással, ha nincs vagy nem elég jó a márkaépítés?

  • Nem tudsz olyan árat kérni a termékeidért, amivel nyereségesre jössz ki.
  • Folyton a kifogásokat kell kezelned a vevőknél és magyarázni, hogy miért kerül annyiba az alkotásod.
  • Egy idő után demotiváló lesz számodra, ha olcsón kell odaadnod a termékeidet.
  • A te termékeidnél kevésbé profi, vagy egyenesen vacak kacatokat fognak venni a vevőid.
  • Szenvedés és komoly költség lesz a marketing, nehézzé válik értékesíteni.

miben segít az márkaépítés mesterkurzus?

A márkaépítésnek megvannak a módszerei, eszközei. Szerencsére sok jó példa is van már előttünk, akár a magyar, akár a külföldi alkotók közt.

Viszont bele lehet esni egy pár csapdába is. Régebben magam is elköltöttem sok pénzt olyan eszközökre, amelyek végül nem hoztak eredményt. A jó hír, hogy olyan módszereket is találtam, amelyek fedezték a rossz döntések miatti kiadásaimat.

gyakorlatban is működő, letesztelt módszereket kapsz

Ha eléred, hogy jól csengjen a márkaneved,  könnyebben tuod értékesíteni a termékeidet. Végre bátran kérhetsz olyan árat, hogy ne csak a költségeidet fedezze, hanem lesz profitod, amit ki tudsz venni vagy egy részét vissza is tudod forgatni a vállalkozásodba.

A Márkaépítés Módszertan Alkotóknak kurzuson megmutatom, hogyan érd el mindezt.

miért a Mákgubó?

HOGYAN TANULHATSZ A KURZUSON?​

BÁRHOL, BÁRMIKOR​

Bármikor, bárhonnan tudsz tanulni, ahogyan a Te időbeosztásodnak megfelel. Csak legyen Wifi!

ELAKADTÁL? SEGÍTÜNK!​

Ha kérdésed van, a kurzus leckéi alatt felteheted és Panyi Zsuzsi személyesen válaszol rá!

zárt fb csoport

Tagja leszel a KLIKK Karrierépítés Lendületesen Iparművész és Kézműves Körnek!

Milyen leckéket találsz a kurzusban?

A kurzuson részletesen végigvesszük a márkaépítés főbb lépéseit az alábbi tematika alapján.

Tudnod kell, hogy kiknek gyártasz és kihez szól a marketinged, ezért a piackutatás eszközeivel fel kell mérned, hogy kik tartoznak a Te közönségedbe, hogy a vállalkozásodat maximálisan az Ő igényeikre tudd szabni.

A célcsoport meghatározása a vállalkozásodnak és az üzleti tervednek az alapja. Ez a kulcsfontosságú lecke a célcsoport és a vásárlói personák meghatározásáról szól.

Tudnod kell, hogy a piacon hol helyezkedsz el, hiszen ez nagyban befolyásolja az áraidat, csomagolásaidat, de még azt is, hogy milyen vásáron, magazinban jelenj meg!

Az arculat mindenfajta vizuális megjelenése a cégednek és a termékednek. Akárcsak a logó, ez is a vállalkozásod nagykövete. Tervezd meg olyan igényességgel, mint a termékeidet!

Sikeres akkor leszel, ha képes vagy tanulni, fejlődni és napról-napra jobb vállalkozóvá válni. Egy sikeres vállalkozásnak van története. Megmutatom, hogyan írd meg a Te saját történeted!

Egy jó márkanév aranyat ér. Ebben a leckében különböző típusú márkaneveket mutatok be azok előnyeivel és hátrányaival együtt, hogy segítsek kitalálni a sajátodat.

A csomagolás a termék szerves része. Jó csomagolással ki tudsz emelkedni a konkurencia közül és a vásárlóid komoly márkaként fognak tekinteni a termékedre. Ebben a leckében megtanulhatod, hogyan csomagolj jól.

Közösségi média megjelenéseidnek is a márkádról kell szólnia. Ezek ráadásul remek felületet biztosítanak az apró történetek képben és rövid szövegekben való elmesélésének is.

A márkádat vásárokon és viszonteladókon keresztül is tudod építeni. Ebben a leckében megmutatom, hogyan!

A márkastílus megjelenítése a fényképeken kiemelten fontos az erős vizualitással rendelkező márkák, mint iparművész és kézműves brandek esetében.

Minden vállalkozásnak és márkának vannak nyomtatott arculati elemei, melyeknek a vállalkozásról és a márkáról kell kis felületen képet adniuk. Ebben a leckében a legszükségesebb ilyen elemeket tekintjük át.

A márkastílusnak a szövegben is vissza kell köszönnie. Ez a lecke arról szól, hogyan tudod a stílusodat a szövegeidben is megjeleníteni!

ŐK MÁR ELVÉGEZTÉK EZT A KURZUST:

Nekem való?

Kinek való a márkaépítés kurzus?

komoly céljaid vannak

Ha komoly céljaid vannak az alkotó vállalkozásoddal és egy megélhetést nyújtó alkotói márkát szeretnél építeni.

elfogadják az áraidat

Egy no name márka esetében nehezen fogadják el a vásárlók a magasabb árakat. Egy brand esetében viszont ez nem kérdés.

kitűnni a konkurenciából

Te nem akarsz egy lenni a sok alkotóból > nem egy gyertyakészító vagy, hanem A gyertyakészítő akarsz lenni.

Mit nyersz a kurzusban található tudással?

Mint minden, a márkaépítés is tanulható!

Mit veszíthetsz,Ha nem építesz márkát?

Ennek a tudásnak a híján az alkotásaidat csak nagyon küzdelmesen fogod tudni eladni. Nem csak a marketing és az értékesítés lesz nehéz, de az áraidat is nehezen fogják a vásárlók elfogadni és az áraid miatt folyamatosan magyarázkodásra kényszerülsz.

Ki van a kurzus mögött?

Panyi zsuzsi nem csak taulta és tanítja, hanem minden nap csinálja azt, amit tanít

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdett  alkotó vállalkozásba. Később elvégezte az EDUTUS Egyetem Online Marketing Szakát és a panyizsuzsi márkanéven futó ékszereit kizárólag online értékesíti.

bónuszok

A fenti leckék mellett még két BÓNUSZ leckével is készültem, hogy a márkaépítésedet tovább segítsem.

BÓNUSZ 1: Márka Stratégia Tervező munkafüzet

Az online tananyag mellé adok egy 22 oldalas letölthető munkafüzetet, amit ki tudsz nyomtatni. Ha ezt kitöltöd, akkor meglesz a márkastratégiád alapja. Amikor új kollekciót, vagy nagy kampányt tervezel, mindig vissza tudsz térni hozzá és a stratégia mentén gondolkodni.

BÓNUSZ 2: KLIKK zárt kézműves kör tagság

Tagságot nyersz a mákgubó KLIKK-be, ami a Karrierépítés Lendületesen Iparművész és Kézműves Kör. Ez egy olyan zártkörű Facebook csoport, amibe csak a mákgubón tanulók kerülhetnek be. Itt tudunk segíteni egymásnak, tapasztalatot és tippeket cserélni.

pénzvisszafizetési garancia

Biztos vagyok benne, hogy ettől a kurzustól olyan értéket kapsz, ami a bevételeiden is látszani fog. Éppen ezért 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalok erre a kurzusra.

Ha úgy érzed, hogy nem kaptál megfelelő tudást ettől a kurzustól, akkor jelezd nekünk e-mailben 14 napon belül és mi a kurzus teljes összegét visszautaljuk Neked!

Mennyibe kerül a kurzus?

A kurzus ára tartalmazza a

19.900 Ft

gyakran ismételt kérdések

Az online kurzust a saját tanulói fiókodba belépve online tudod elvégezni, ahova a saját felhasználóneveddel és jelszóval bármikor be tudsz lépni.

Amint megvásároltad a kurzust, egyszerre megkapsz minden leckét, hogy a saját tempódban haladhass végig rajtuk.

A tananyagot korlátlan ideig el tudod érni, így ha elakadsz, ide bármikor vissza tudsz jönni tökéletesíteni a tudásod.

A kurzust kártyával vagy PayPallal online tudod kifizetni.

Sikeres fizetés után a fiókodba belépve azonnal hozzáférsz a képzés anyagához.

Igen, minden lecke alján a hozzászólások között tudod feltenni a kérdéseidet, amire Panyi Zsuzsi személyesen válaszol.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől (lásd ÁSZF). Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheted a az info@makgubo.hu  email címen. A szerződést a regisztráció kitöltésével a Panyizsuzsi és Társa Kft-vel kötöd ( (2000, Szentendre Nap u. 52/6). Cégünk maradéktalanul alávetette magát a vonatkozó rendeleteknek, jogszabályoknak, illetve az egyéb törvényi előírásoknak.