Sokan nem készítenek maguknak saját webáruházat, hanem közösségi webshopban (pl. Etsy, Dawanda vagy Meska) árulnak. Minden közösségi webshopban fontos, hogy készüljön rólad egy bemutatkozó szöveg. Különösen akkor fontos ez, ha nem üzemeltetsz saját weboldalt, hiszen a vásárlódnak itt van lehetősége megismerni a termékek készítőjét és a mögötte lévő értékeket. Ebben a szakmában az embernek nagy szerepe van, hiszen a kézzel készült termékeknek története van és pontosan emiatt a történet miatt válaszják a Te termékedet a sokkal olcsóbb személytelen kínai helyett!
Nézzük miről írjál a profil oldaladon, hogy ez segítse a kapcsolatteremtést és az eladásaidat:
- Hogy hívnak és merre élsz?
- Milyen képességeid és szakmai tapasztalatod van?
- Mit készítesz?
- Miben más a Te terméked, mint másé?
- Mi az inspirációid?
- Milyen anyagokat használsz?
- Hogyan készíted a termékeket?
- Vannak-e különleges szolgáltatásaid? (egyedi megrendelés, díszcsomagolás stb.)
- ha bármi különlegességről tudsz beszámolni, azt is itt teheted meg!
- Irányítsd a boltodba!