Látogatottság növelés

10 évvel ezelőtt profi, komoly cégnek számított, akinek honlapja volt és maga a tény minden erőfeszítés nélkül hozott nekik üzletet. Ma már minden sarki cipésznek van honlapja, még akkor is, ha a cipész már régen megszűnt. Ma már az számít komoly cégnek, akinek a honlapját hamar és könnyen megtalálják a látogatók.

Ha Te látogatót szeretnél a honlapodra, akkor ki kell tűnni a többiek közül. A szép design és a minőségi termék nem elégséges feltétele a jól működő honlapnak. A hasznos információk megosztásával és a könnyen kezelhető ergonómikus honlappal már jó úton vagy, ha a látogatók eljutnak Hozzád. A legfontosabb azonban, hogy sok látogatód érkezzen, mert ha ügyes vagy belőlük lesznek a vásárlók!

Ha látogatót szeretnél, akkor az alábbi dolgon kell folyamatosan dolgozni:

optimalizálás: Az optimalizálás azt jelenti, hogy a keresőkben, elsősorban a googleban minél előkelőbb találati oldalon jelenj meg! Ha Te is szoktál keresőkben keresni, akkor gyanítom, hogy Te sem tudod kik vannak a 20. vagy éppen 100. találati oldalon. Azonban ha a kulcsszavaidra az első néhányban szerepelsz, akkor az sok, ingyen, látogatót hoz majd az oldaladra!

linképítés: Az opimalizááshoz szükséges, hogy minnél több azonos témájú oldalról, azaz releváns oldalról mutasson a Te oldaladra link. Ennek is megvannak a maga szabályai, de ezt majd egy későbbi posztban részletezem. Az első linkeket Magadnak kell kérned, azonban ha jó a tartalmad, akkor utána már egyre több természetes linket is fogsz kapni!

fizetett hirdetés: Ha nem sok időd van az optimalizálásra, ami a leghatékonyabb módszer, akkor gondolkodhatsz fizetett irdetésben is. Elsősorban ne az olcsó helyeken hirdess, hanem olyat keress, ahol a Te célcsoportod megtalálható. Így sokkal nagyobb az esélyed arra, hogy az onnan jövő látogatókat valóban érdekelni fogja a Te oldalad és terméked!

A cél az első találati oldal!

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

7 válasz

  1. @panyizsuzs,

    Lehetne még finomítani az eszközök leírását ami a látogatók, sőt lehetőleg az érdeklődők csábításáról. De legalább ilyen fontos a megtartásuk, az aktív mailcím gyűjtés, az RSS csatornákba csábítás, illetve azok akikre hivatkozunk, linkelünk…

    Freelance71

  2. A Googleval igazából az a gond,hogy hiába optimalizálod már,az első helyekre úgyis azokat hozza fel akik kemény tiz-százezreket fizetnek ezért.

  3. Adri, amit írsz, az egyáltalán nem állja meg a helyét. A google felül külön sávban illetve oldalt jeleníti meg a fizetett hirdetéseket. A találati lista az általuk fejlesztett speciális algoritmus alapján áll fel. Amikor engem a Fókusz szereplésem során Panyi Zsuzsanna névvel illettek, akkor erre a névre nem dobott ki a google sehol. Én gyorsan írtam egy jól optimalizált posztot és 2 óra múlva első helyen voltam. Ehhez persze az kell, hogy jó a honlapom felépítése.
    Ha a mákgubón csináltatsz honlapot v. blogot, Te is jól és könnyen tudod majd optimalizálni a honlapodat!

  4. @Adri,

    Nem tudom a profi SEO optimalizálókat megfizetni képes weboldaltulajdonosokra, cégekre gondolsz, vagy a kattintás alapú hirdetőkre (PPC), ezt jó lenne külön választani…

    Freelance71

    ui.: az a világ megszűnt, amikor a „nagyhal” megeszi a kicsit, ma már a „kis hal beelőzi a nagyot” lett a szlogen!

    uui.: egy rakás feladatot adtál, figyelemre méltó blogok formájában elmentettelek! 😉

  5. @panyizsuzs,

    „A google felül külön sávban illetve oldalt jeleníti meg a fizetett hirdetéseket.”

    Karakterre pontosan ezt írtam, de aztán módosítottam, lásd az előző kommentem! 😉

    Más:

    „A google felül külön sávban illetve oldalt jeleníti meg a fizetett hirdetéseket. ”

    Így igaz, de…

    hiába van feltüntetve, hogy szponzorált hirdetés, nagyon kevesen vannak tisztában ezzel… Épp úgy , mint amin magam is meglepődtem mennyire vannak képben az ügyfeleim is, az aldomainnel kapcsolatban…

    Más:

    „Én gyorsan írtam egy jól optimalizált posztot és 2 óra múlva első helyen voltam.”

    OK! de… hány Pányi Zsuzsi hirdeti magát, mondjuk a rongytechnikával, kreatív hobbi és hasonló kifejezéskel, kicsit bonyolultabb lett volna, de meg lehet csinálni! 😉

    Freelance71

  6. Valóban, a Panyi Zsuzsanna könnyű név volt. (Optimalizálással sem 2 órát foglalkoznak normális esetben.) Mondok egy nehezet: ezüst ékszer. Nem könnyű, de meg lehet csinálni, pillanatnyilag az első 20-ban vagyok!

  7. @panyizsuzsi,

    „Nem könnyű, de nem lehet csinálni, pillanatnyilag az elsző 20-ban vagyok!”

    Pontosítanék! 😉

    ‘. Meg lehet csinálni (gondolom így akartad írni)
    – már a 8 helyen vagy

    Egyébként tudom miről beszélsz, hisz én anno egy freetárhelyen, tehát aldomainként induló oldallal, egy frekventált, nagyon frekventált kifejezéssel, 3 nap alatt az első háromban voltam a bloggal, és az első 4-10 helyen a weboldallal!

    Tehát tudom mit lehet megcsinálni és mit nem. Mindezzel nem ellened beszéltem, csupán amit, pontosabban amennyit leírtál belőle megtévesztő lehet, egy laikus számára. Pesze a nagyon laikus abból sem ért semmit amit én írtam.

    Freelance71

    ui: bocsi, ha offba mentem
    uui.: úgy érzem mégis, hiánypótló amit csinálsz, talán még jobban az alapokkal kellene kezdeni?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk