Magyarországra érkezett Instagram vásárlási funkció

Az Instagram az Egyesült Államokban már bevezette 2017-ben a vásárlás lehetőségét, és az elmúlt hetekben Magyarországon is aktiválták a vásárlás funkciót. Ez azt jelenti, hogy a posztokban szereplő termékeket be lehet taggelni a webshop adott termékéhez, és így azonnal az Instagramról tud vásárolni a felhasználó.  Pontosan azt oldotta meg az Insta, amit eddig az üzleti felhasználók leginkább hiányoltak benne. A kifelé mutató linket, ami növeli a bevételét a vállalkozásoknak. Ezért fontos, hogy most ne csak a követőtáborodat építsd fel, hanem beállítsd az Instagram vásárlási funkciót. És kezd el linkelni a bemutatott termékeidet!

Hogyan működik az Instagram vásárlás?

A fenti képen láthatod, hogy a kép bal alsó sarkában van egy kis kosár ikon. Ez jelzi a vásárlós posztokat. Ha a képre kattintasz, akkor megjelennek a termékek, árakkal. Ha kiválasztod, mely terméket szeretnéd megvásárolni, akkor a termék megjelenik nagyobban és kosárba teheted. Ekkor még mindig az Instagramon belül vagy, kizárólag a fizetés során visz át az applikáció a márkaoldalra, hogy a tranzakciót befejezd. A felhasználónak el sem kell hagynia az alkalmazást ahhoz, hogy vásárolni tudjon.

Másik óriási előnye, hogy egy óriási webshopban nem kell keresgélnie, hanem rögtön az adott termékre irányít rá a link! Ezzel lerövidíti a tranzakció idejét, amit az online vásárlók különösen szeretnek, hiszen azért vásárolnak online, hogy időt takarítsanak meg!

Mikor aktiválódik az új funkció?

Ez a funkció azonban kicsit más mint a többi, ugyanis ez nem magától aktiválódik! Ha arra vársz, hogy egyszer majd Neked is bekapcsolják, akkor semmi nem fog történni. Ez a funkció csak és kizárólag akkor aktiválódik, ha a funkció használatához szükséges beállítások megvannak.

Ezeknekkell megfelelned ahhoz, hogy az új funkció megjelenjen a profilodon:

  • az Instagram legfrissebb verzióját kell használd
  • fizikai termékeket értékesíts (képzések, szolgáltatás nem tartozik ide)
  • üzleti profilt használj az Instagramon
  • a profilod legyen összekapcsolva egy Facebook katalógussal

 

 

 

Hogyan állíthatom be mindezt?

Mivel a szolgáltatás hihetetlenül friss Magyarországon, ezért aligha találsz hozzá összefoglaló leírást és számos buktatót is tartalmaz a rendszer. Azonban én, mikor a sajátomat állítottam be, lépésről-lépésre, szinte minden egérmozdulatot dokumentáltam, hogy Neked ne kelljen órákat tölteni a beállításokkal, majd hiába várni a funkció megjelenését a profilodban.

Készítettem ezért Nektek egy végigkattintható útmutatót, ami végigkalauzol a beállítás összes lépésén, hogy Te is mielőbb taggelhesd a termékeidet és növeld az Instagramról érkező vásárlások számát! Ennek segítségével gyerekjáték lesz a megfelelő beállításokat elvégezni.

Kattints Ide az Instagram Vásárlás Beállítási útmutatóért!

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk