Mi a honlap célja?

Kész!
Amikor egy cég a legelső honlapját tervezi, akkor van egy cél, amit ezzel a honlappal meg szeretne valósítani és ezért szeretné létrehozni. Fontos, hogy ez a cél a tervezés folyamán végig a szemünk előtt lebegjen. Azonban egy cég pontosan addig a pillanatig lát, amikor elindul a weblap. Egyeztet grafikussal, programozóval, gondolkodik, ötletel, változtat.

Azután elkészül az oldal és mindenki hátradől: KÉSZ! Ami a honlapra valóban igaz is, csak a munka ezzel még nincs befejezve, hanem a programozó kezéből átkerül a megrendelő kezébe. Innentől az a kérdés, hogy mit tud kihozni a cég a honlapból, hiszen honlapba csak akkor van értelme pénzt fektetni, ha feltételezik, hogy ez az összeg a cégnek megtérül.

Mi az a konverzió?
Az óriási látogatottságuk egyelőnyös dolog, de lényeg azonban mégsem ez. Ha látogatnak, az még kevés a vállalkozás nyereséges üzemeltetéséhez. Az a fontos, hogy az általunk kitűzött cél megvalósul-e az a oldalon. Ezt a megvalósulást nevezik konverziónak.

Nézzük mi lehet konverziós cél:

  • regisztrálás – pl nlc.hu, vagy babaszoba.hu
  • hírlevél feliratkozás – azoknál a cégeknél, akik elsősorban hírleveleken keresztül értékesítenek
  • ajánlatkérés – pl. nyomdai szolgáltatásoknál
  • foglalás – hotelek és panziók esetében
  • megrendelés – ami a szolgáltatóiparra jellemző
  • vásárlás – webshopok esetében

A honlap tervezése előtt határozd meg, hogy mi a célod a honlap elindításával és milyen konverziós célokat szeretnél megvalósítani a weboldalon. A tervezés és a működtetés során minden erőddel arra koncentrálj, hogy ezek a célok maximálisan megvalósuljanak!

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk