Adj értéket!

Ne csak kérj a vásárlóidtól, ha folyamatosan arról beszélsz, hogy ezt vegyenek, meg azt vegyenek unalmas leszel. Ha adsz nekik, akkor szeretni fognak! Itt nem csak kedvezményekre és ajándékokra gondolok, bár azok is szuperek! A vásárlóid szomjazzák a törődést!

adj-erteket

Nézzük, miket tudsz adni az olvasóidnak, követőidnek a kedvezményen kívül:

többlet információ – használati tippek, ötletek. Egy terméknek nagyon sokféle használati lehetősége van. Ha divt vagy lakber területen dolgozok, akkor küldj a vásárlóknak a közösségi médiák keresztül inspirációs fotókat, hogy hogyan tudják a termékedet használni. Egy adott lakástextilt mutass meg többféle stílusú enteriőrben vagy egy öltözködési kiegészítőt többféle szettel!

Ide tartozik a használati utasítás is! Segíts a vásárlóknak jól használni a terméket, hogy sokáig jó minőségben élvezhessék azt. Például egy selyem sál mellé nem jól jön egy kezelési útmutató, hiszen Te, készítő biztosan több információt tudsz róla, mint a vásárló. Ezzel a tudásoddal ne fukarkodj, hanem terjeszd minnél szélesebb körben. Ez a szaktekintélyedet is emelni fogja!

blog – olyan témák, ami a vásárlóidat érdeklik, ez lehet a termékeddel kapcsolatos, olyan dolog, ami nem teljesen egyértelmű vagy éppen érdekes információ! Pontosan azért vásárolnak Tőled és nem egy multitól, mert szeretik tudni, hogy ki és hogyan készítette azt. Tegyél eleget ennek a vágyuknak egy videóval, amin éppen dolgozol, vagy írjál arról, hogy hol és hogyan készülnek az alapanyagok, amiket felhasználsz!

Ha alaposan ismered őket, akkor tudod, hogy milyen más dolgok után érdeklődnek. Ezek lehetnek a termékedhez kapcsolódók, de attól teljesen függetlenek. Például ha tudod, hogy a vásárlóid mind sokat utaznak, akkr írj nekik az utazásról. Hidd el, nagyon hálásak lesznek érte!

köszöntsd fel őket – névnapra,  születésnapra küldj egy kedves üzenetet! A névnapi kicsit könnyebb, mert elég, ha a nevüket tudod, azonban ha a születésnapjukkal dátumával is rendelkezel, akkor semmiképpen ne hagyd ki a köszöntést!

nyereményjátékok – ez garantált kedvenc lesz! Ha a követőidnek, olvasóidnak, vásárlóidnak időnként nyereményjátékot szervezel, akkor garantáltan hálásak lesznek Neked! Ilyenkor még a régi, inaktív követői tábor is aktivizálódik!

Te milyen értékeket adsz a rajongói táborodnak?

 

 

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk