Hogyan segíti az Instagram a vállalkozásodat?

Ha őszinte vagyok, akkor azt kell mondanom, hogy közösségi platformok jönnek és mennek. Van amelyik sikeres lesz és van amelyik eltűnik a sülyésztőben. Mindegyiken azonban nem tudsz jelen lenni és tudatosan építkezni, mert akkor egész nap mást sem csinálnál csak a közösségi médiádon dolgoznál és semmi időd nem maradna terméket fejleszteni, vállalkozást építeni. Az igazán jó platformok azok, ahol még nincs óriási reklámzaj, de már elegen ismerik ahhoz, hogy bevételt tudjon számodra termelni! Az Instagram egy ilyen közösségi média csatorna!

Miért kiemelten fontos az Instagram?

Az alkotó vállalkozások esetében nagyon fontos a képi megjelenés. Egy alkotó sokkal inkább kommunikál vizuálisan, mint szövegben. Egyszerűen, az alkotói létből kifolyólag ehhez van tehetsége! Márpedig ami jól megy, azt kell tovább erősítened és nem pedig a gyengeségeidet felhozni egy átlag alatt szintre. Az Instagram egy erősen képhangsúlyos közösségi médium. Mind a „szolgáltatók”, mind a követők a vizuálisan igényes tartamara vannak kiéhezve. A vállalkozásod tökéletesen ki tudja szolgálni ezt az éhséget!

Az alkotásaid, mind esztétikus, jól fotózható termékek. képzelj el egy szolgáltatás értékesítését megtámogatni instagrammal. Minden egyes poszt esetében ki kellene találni, hogy mit és hogyan fogsz megjeleníteni. Ez egyáltalán nem egyszerű. Neked azonban ott áll a műhelyedben egy raktárkészlet, aminek előhúzod néhány darabját és ha megfelelően fotózod é ellátod #hashtagekkel, akkor garantálom, hogy sok like-ot fogsz rá kapni. Ha pedig mindehhez írtál egy ütős szöveget, akkor az Instagram követőid elkezdenek Nálad vásárolni!

Hogyan használd az Instagramot a vállalkozásodban?

A vállalkozás Instagramjánal a működése három pontban foglalható össze. Ezt a folyamatos egyszer beindítod és utána újra, megy újra végigmész a lépéseken. Ha jól csinálod, minden egyes körben egyre nagyobb követőtábort szerzel, egyre jobb tartalmakat fogsz tudni adni és egyre nagyobb bevételed fog származni az Instagramról!

Építs követőtábort

Ahhoz, hogy az Instán sikeres legyél, az első és a legfontosabb dolog, hogy építs fel egy olyan követőtábort, akit valóban érdekel a Te terméked. Ugyanis azok, akik több 10 vagy éppen 100.000-es követő számhoz követők vásárlásával jutottak, lehet, hogy jól néznek ki, de ők soha semmit nem fognak tudni eladni nekik. Hidd el, sokkal jobban jársz egy kisebb, de valós és a célcsoportodba tartozó követtáborral. Ehhez mindenek előtt érdekes tartalommal kell elkezdened felölteni az Instagram rácsodat, majd megnyerni magadnak a követőket.

Szórakoztasd őket

Ha ezzel meg vagy, akkor tovább kell posztolnod vizuálisan érdekes és a célcsoportod számára hasznos tartalmakat, hogy ezeket a követőket meg is tudd tartani. Minőségi tartalommal a márkéd folyamatosan épül és a követők bizalma egyre nő irántad.

Vásárlási konverzió generálása

Az így felépített bizalmat megfelelő időben forintokra tudod váltani egy-egy jól irányzott poszttal. Ugyanis a lényeg nem ott van, hogy elmondhasd magadról, hogy ennyi vagy annyi követőd van. A követőid a vállalkozásod szempontjából annyit érnek, amennyi bevátelt tudnak számodra termelni.

Mindezt hogyan csináld?

Jó ideje én is lelkesen használom az Instagramot. Bevallhatom Neked, hogy meg vagyok elégedve az eredményekkel. Mára több, mint 5.000 ezren követnek csak ezen a közösségi média felületen! Itt szeretnek bele az ékszereimbe. Szeretik ahogy megmutatom őket szépen elrendezve vagy éppen magamon. Kérdeznek, én válaszolok és azután jönnek a webshopba vásárolni.

Márkaépítés az Instagramon Kurzus anyagát minden kurzus indulás előtt átolvasom és tökéletesítem, hogy a a legfrissebb trendeket és információkat adjam át Neked, amit mindenképpen tudnod kell a követők és vásárlók szerzéséről, márkaépítésről, hashtagek használatáról és azt is, hogy mikor és mit posztoljál!. Megmutatom Neked, hogyan rakj össze egy fotótémát, melyik a legjobb telefonos képszerkesztő és egy lépésről-lépésre képes útmutatót is kapsz a fotóid szerkesztéséhez!

Minden olyan apró műhelytitkot és tippet elárulok az Instagramról, ami segít Neked közösséget és márkát építeni ezen a social média felületen!

Tudom, hogy nagyon elfoglalt vagy! A vállalkozásodat munkahely vagy éppen kis gyerekek mellet építed és nem sok szabadidőd marad. Pontosan ezért választottam az online kurzus formát, mert: így otthonról, kényelmesen, bármikor tanulhatsz és nem kell senkihez alkalmazkodnod (sem időhöz, sem helyhez nem vagy kötve), tetszés szerint újra és újra átnézheted a leckéket, így biztosan mindent alaposan megtanulhatsz.

Ha érdekel, iratkozz fel a hírlevelemre, hogy tudd, mikor indul a következő kurzus!

 

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk