Top 3 Instagram újítás

Tudod, ahogy az online világban minden, az Instagram is folyamatosan változik. Az alkotó vállalkozás építése mellett szinte lehetetlen napi szinten követni. De ne aggódj, mert én követem, éjszakába nyúlóan olvasok róla, aztán kísérletezem vele a panyizsuzsi Insta profilon. Érdekel, melyik újdonságok működnek a legjobban? Elmondom!

1. Az Instagram Stories

Rögtön a kedvencemmel kezdem. A Történetek lehetőség az, amit az Instagram kezdő oldalon legfelül látsz, a képek felett. Tehát ezt veszi észre mindenki először. Én az utóbbi hónapokban elalvás előtt már megszokásból végignézek vagy 15 Insta Történetet egymás után. Függőséget okoz!
Viszont, ami még jobb, hogy elkezdtem használni, és azt vettem észre, hogy közvetlenül hatással van az eladásokra is. Ez ugye egy közösségi média felületen nem olyan egyértelmű, a Facebook-on és Instagramon követőket gyűjtünk, márkát építünk, és egy-egy hirdetéssel eladunk. De a Történetekkel lehetséges egyből eladni is. Azért azt javaslom, hogy ne csak erre használd, adj szép és szórakoztató tartalmat, hogy “rászokjanak” az Instagramodra.
Hogyan használd? Ezt részletesen megtanulod a Márkaépítés Instagrammal 3.0 Kurzusban.

 

2. Instagram élő

A második hasznos eszköz az Instagram élő videó, azazl Insta Live. A Facebook élő videó után már az Instán is elérhető ez a lehetőség. Itt is azért érdemes használni, mert előtérbe helyezi az Instagram. Míg a képes posztjaidat az algoritmus változása óta már nem mutatja meg minden követőnek, az élő videó jóval több emberhez jut el.

Mikor használd? Ha mostanában pangott a profilod, vagy nem jut eszedbe új fotó ötlet, és nem akarsz unalmas lenni. Szintén nagyon jó, ha kérdésekre akarsz válaszolni egy aktuális témával kapcsolatban.

Te melyik eszközt használod? Mik a tapasztalataid?

 

3. Eszközök és trükkök előtt: stratégia

Gondolkodtam, hogy a sok eszköz közül melyiket válasszam. Aztán eszembe jutott, hogy adhatok én Neked tengernyi trükköt. Ha nincs mögötte átgondolt, működőképes stratégia, akkor megy a levesbe minden erőfeszítés.
Miért a stratégia a “nagy titok”? Mert az egyik leggyakoribb hiba, amiért nem gyűlnek a követők a stratégia hiánya. Ez magyarul csak annyit jelent, hogy legyen egy célod: mit és hogyan akarsz elérni a márkáddal az Instagramon. Amikor ezt kitaláltad, már nem véletlenszerűen posztolsz szép képeket, hanem tudatosan. Ez a látszólag apró, és nehezen észrevehető különbség hozza meg a követéseket és vásárlásokat.
Most ez kicsit megfoghatatlan vagy kínai? A Márkaépítés Instagrammal 3.0. Kurzusban 15+15 típusposztot adok segítségképpen a stratégia kialakításához! Plusz, az online kurzus többi leckéjében is rengeteg információt találsz a stratégiád átgondolásához.

 

Meg akarod tanulni az összes működő Instagram újdonságot egy helyen? A jó hírem számodra, hogy április 15-éig még kedvezményesen tudsz jelentkezni kétféle Instagram kurzusra is. Nézd meg a részleteket!

hozzászólások

Kérdésed, véleményed van a leckével kapcsolatban? Írd meg nekünk!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

kurzusok

Ki beszél itt?

2007-ben egy cipősdoboznyi üveggel és egy öreg üvegvágóval, 3 kisgyerek mellett kezdtem  alkotó vállalkozásba. Később elvégeztem az Edutus Online Marketing Szakát és az ékszereimet kizárólag online értékesítem.

A misszióm, hogy iparművész, kézműves és alkotó nőknek megmutassam, hogyan menedzseljék Önmagukat, vállalkozásukat és érjenek el anyagi sikereket, az alkotói szabadság megőrzése mellett.

RÓLUNK MONDTÁk